Pages

Wednesday, June 10, 2009

saja - saja




assalamualaikum, apa khabar semua? hari nie aku nak tulis apa pun aku tidak tahu... tapi jari ni terasa gatal je nok tekan-tekan keyboard laptop aku nie yang berdebu ni....sekarang ni kat Yaman cuaca sangat panas lebih lagi 2 hari lagi exam akhir semester nak bermula...

Macam-macam ujian aku terima dekat dgn exam nie.....kepala ni selalu je pening, x tahu pasal apa... sekarang nie pulok kat Yaman "blackout" 3 kali sehari macam jadi rutin harian pulok semenjak 3 bulan yang lalu aduh !!!! aku pun x tahu pasal apa... adalah satu hari tu aku tanya jiran aku..dia kata syarikat elektrik berpakat dengan syarikat lilin...ada yang kate jamiah nak student dia ulang tahun supaya duit yuran boleh masuk ke jamiah...macam2 lah diorang kata, tapi boleh percaya ke..

setakat ni je lah dulu...lama dah berehat ni. sambung study la plok....okeylah
kita jumpa di lain warakah pulok.... Assalamualaikum

No comments: